sobota, 31 marca 2012

Możemy stworzyć coś fajnego






Wyobrażacie sobie ponad 300 starych fotografii ślubnych? Powiększone do rozmiarów 2 metry na 3 metry i niektóre jeszcze raz takie. Stary park miejski zamieszkały przez właśnie takich lokatorów. Jedne zawieszone w przestrzeni, drugie oparte o pnie starych drzew, inne postawione parami na trawiastej polanie. niektóre porzucone w nieładzie na dywanie trawnika. Światło, dźwięk i wielka parada obrazów. Najstarsza fotografia  mojej kolekcji datowana jest rocznikiem 1899. Podobnych perełek jest w moich zbiorach już sporo. Mai mi się taka wystawa. Zawładnąć parkiem i imię ślubnych wspomnień stworzyć scenę dla foto staruszków z mojego ogromnego pudła zainteresowań :)
Jedno ze starych zdjęć z mojej kolekcji przedstawiłem jako obrazek w galerii „mój idealny świat” Fotografia zdobyła dotychczas jedną z najwyższych otwieralności w moim boksie. Zechcecie obejrzeć obrazki z mojego idealnego świata? Zajrzyjcie na stronę:
Może właśnie tam znajdziecie chwile
refleksji i czasu żeby pozostawić komentarz, dając tym samym plus dla mojej konkursowej tożsamości?
Swoją drogą, jeżeli w rodzinnych zasobach, posiadacie rodzinne pamiątki ślubnego czasu – dajcie znak  info@slubiwesele.pl  Zaproście swoich Przodków na wspaniałe spotkanie w plenerowej odsłonie J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz